dinsdag 24 december 2013

X-Mas


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik aan jullie een grote tag laten zien.
Tags zijn zo leuk om te bewerken en je kan er ook alle kanten mee op , ik ben van het volbouwen dus deze tag is ook erg zwaar ;)


Ik vind de Vintage kerstlijn er mooi en deze heb ik ook volop gebruikt in de tag.
De basisvellen die ik heb gebruikt zijn de BASISSL134 de BASISSL130 en de BASISSL137.

Wat ook zo leuk is om in je tag te bewerken zijn de leuke STAPSL1249  de kerstplaatjes kan je er zo leuk tussen bewerken.


Verder heb ik de Rudolf van Magnolia ingekleurd met Distress inkt, wat besjes bij de grote kerstbloem, kleine sterren uitgestanst uit glitterfoam.
De xmas zijn lettertjes uit een woordspel , van de zomer gekocht op de rommelmarkt ;).

Achter het kerstplaatje met de klok een uitgestanste klok van Marianne design, ik heb deze uit perkament papier gestanst , ik vind dat een mooi melkachtig effect geven, op de boven randen net als de Marianne design swirl heb ik ijskristal op gestrooid een tip gebruik heel veel lijm 

Hoop dat jullie het weer leuk vonden .

Hele fijne kerstdagen allemaal 
XX Christa

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super gaaf Christa.
    Leuk zo al je gecombineerde materialen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je tag is er erg mooi, moet wel goed zoeken hoor, er zit zoveel te bewonderen op, groetjes en fijne feestdagen, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende tag. Ik kan trouwens bijna niet meer zien dat het een tag is. Maar daar is hij echt niet minder mooi om. Ik weet niet hoe het komt maar ik mis jouw berichtjes in mijn leeslijst. Heb je enig idee wat ik hier aan kan doen want ik mis op deze manier heel veel mooie creaties bij jou?

    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen