dinsdag 13 juni 2017

live your life

hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een mdf drieluikje zien die ik heb gemaakt met
de prachtige nieuwe lijn Summer Feelings van Studio Light.


Ik ben begonnen met het BASSISSF238 op het mdf te lijmen. Als de
lijm gedroogd is kun je de onderdelen uitsnijden. De randen 
heb ik afgewerkt met bruine inkt.


De prachtige dromenvanger uit het vel EASYSF574 heb ik op
ribbelkarton geplakt om hem wat extra diepte te geven.


Er zit een heel leuk vel in deze lijn EASYSF576 met allemaal
flesjes die je prachtig kunt combineren met elkaar.


Ik heb randen van de plaatjes afgewerkt met bruine inkt 
voor wat extra diepte aan het project.

Dit was mijn creatie. Tot de volgende keer.

Groetjes Joyce





1 opmerking:

  1. Ziet er super uit! Mooie serie is dit voor de zomer

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen